یادت میاد

مـــهـــــربــــونــــــ خـــوشــــــ آمـــدیـــــ

dosetoon daram

یادت میاد

آرمتین
مـــهـــــربــــونــــــ خـــوشــــــ آمـــدیـــــ dosetoon daram

یادت میاد

 

 

وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم
 

 وقتی که دیگر نمیتوانست مرا دوست بدارد

 

 من او را دوست داشتم

 

وقتی که رفت من به انتظار آمدنش نشستم

 

وقتی او تمام کرد من شروع کردم

 

وقتی او تمام شد من آغاز شدم

 

و چه سخت است...

 

 تنها متولد شدن مثل تنها زندگی کردن...

 

مثل تنها مردن.

 


نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت15:29---19 فروردين 1392
آرمتین جان عالیه ازاینم بهترش کن موفق باشی

نگار
ساعت12:18---5 بهمن 1391










=D D


نگار
ساعت12:18---5 بهمن 1391










=D D


نگار
ساعت12:18---5 بهمن 1391










=D D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 / 10 / 1391برچسب:http://hjt,loxblog,com/, | 7:7 بعد از ظهر | نویسنده : آرمتین |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.