_________

مـــهـــــربــــونــــــ خـــوشــــــ آمـــدیـــــ

dosetoon daram

_________

آرمتین
مـــهـــــربــــونــــــ خـــوشــــــ آمـــدیـــــ dosetoon daram

_________

 

سلامتی خودم که دلم برای کسی تنگ شده که حتی روحشم از این

 

دلتنگی خبر نداره!

http://s2.picofile.com/file/7941650107/95280890226466623261.gif

 

کاش میشد زمان به عقب برگردد و من...

خودم را در آغوشت جا بذارم!

 

عشق یعنی بدونی نمیشه ...

اما نتونی فراموشش کنی!

 نیست

 

عشق تعریف ساده ای دارد...

حسی که هرکس فقط خودش آن را میفهمد!

[تصویر:  y8aluoc39c2zitsb1f0d.jpg]

نوشته شده در شنبه نهم فروردین 1393ساعت 17:0 توسط یه دختر| 3 نظر |
 

 

حســــــــــودم...

حتـــــــی ...

آرزویِ داشتـنــــــت را هم ...

بــــه کســــی نمی دهــــــــــــم....

 

 

 33hntfkey5mlph8buo0o.jpg

 

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

اینجا در قلــــــــب من

حد و مرزی برای حضور تو نیست !

 

 

 8j435na0e8ihaay6l02.jpg


با مـــــن دعـوا کــــن

با مــــن قهــــر کــــن

حرصــــم و در بیـــار

بهونـــــه بگــــیر

اجــــازه داری اشکمــــــو

بعضـــــی وقت ها در بـــــیاری

امــــا. . .

حــــق نــــداری هیــــچوقــــت بـــری

هیــچوقـــــــت . . ./

 

 

 

 


یکی در آرزوی دیدن توست‚ 

یکی در حسرت بوسیدن توست‚ 

ولی من ساده و بی ادعایم‚ تمام هستیم خندیدن توست‚

 

 

 

دلتنـــــ♥ـــگی

فــــقط از ندیدن نیست

لــــــــحظه های "بی خبری"

همیــــــــشه پر از دلتــــــــنگیست.....

 

 

ـــــ*ــ*ــ*ـ*ـ*ًٌُـ*ـ*ــ*ـــــ*ــــــ*

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 22 / 1 / 1393برچسب:, | 3:34 بعد از ظهر | نویسنده : آرمتین |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.