داستان اهدای قلب

مـــهـــــربــــونــــــ خـــوشــــــ آمـــدیـــــ

dosetoon daram

داستان اهدای قلب

آرمتین
مـــهـــــربــــونــــــ خـــوشــــــ آمـــدیـــــ dosetoon daram

داستان اهدای قلب

پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم.
تا اینکه یه روز اون اتفاق افتاد.حال دختر خوب نبود...نیاز فوری به قلب داشت...از پسر خبری نبود...دختر با خودش می گفت: می دونی که من هیچ وقت نمی ذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی...ولی این بود اون حرفات؟...حتی برای دیدنم هم نیومدی...شاید من دیگه هیچ وقت زنده نباشم...آرام گریست و دیگر هیچ چیز نفهمید...
چشمانش را باز کرد،دکتر بالای سرش بود. به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟ دکتر گفت نگران نباشید،پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید...در ضمن این نامه برای شماست!..
دختر نامه رو برداشت،اثری از اسم روی پاکت دیده نمی شد،بازش کرد ودرون آن چنین نوشته شده بود: سلام عزيزم.الان كه اين نامه رو ميخوني من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش كه بهت سر نزدم چون ميدونستم اگه بيام هرگز نميذاري كه قلبمو بهت بدم..پس نيومدم تا بتونم اين كارو انجام بدم..اميدوارم عملت موفقيت آميز باشه.(عاشقتم تا بينهايت)
دختر نمی تونست باور کنه...اون این کارو کرده بود...اون قلبشو به دختر داده بود...
آرام آرام اسم پسر رو صدا کرد و قطره های اشک روی صورتش جاری شد...و به خودش گفت
  چرا حرفشو باور نکرد. 

 

 

                                               نایت اسکین

 

 



نظرات شما عزیزان:

يكي
ساعت15:36---7 مهر 1391
باچه عنواني لينكت كنم؟

حامد
ساعت13:01---4 مهر 1391
سلام خیلی خوب بود سری به ما بزن

مهیار
ساعت22:08---3 مهر 1391
کردم حالا تو بکن
تبادل منظورمه ها


مهیار
ساعت19:40---3 مهر 1391
عالی بود ولی شبیه دختر کور وپسر عاشق بود

خیلی قشنگ مینویسی انصافا من الکی زر نمی زنم ولی خوندمشون خیلی خوشم امد خواستی بیا لینک به لینک کنیم بیشتر به هم سر بزنیم
اگه وقت کردی به منم سر بزن شعرامو بخون شاید باهاشون ارتباط برقرار کردی


داریوش
ساعت14:51---3 مهر 1391
جالب بود...!

f
ساعت18:26---31 شهريور 1391
aksaye too enternet bedard nemikhoreh hala ye chan ta bezar

fateme
ساعت17:49---31 شهريور 1391
ok
rasti aroosi khalame model lebas nadri pishnahad bedi


فرشته
ساعت17:07---20 شهريور 1391
وبت عالی شده ولی به نظرم آهنگش بامتن همخوانی نداره

arman
ساعت19:18---17 شهريور 1391
سلام
دوست خوبم
منم شما رو لینک کردم
راستی دوست عزیز میدونی بنر و عکس های فلش زیاد،برای وبلاگ ضررداره به دو دلیل1>سرعت رو میاره پایین و بیننده حوصله اش سر میره و بیخیال میشه
2>پیچ رنک گوئگل رو مختل میکنه
پس سعی کن اونها رو برداری و چند تا خوب بذاری تا آمارت بره بالا
راستی مادرتون حالشون خوب شد؟


arman
ساعت17:12---10 شهريور 1391
سلام دوست من اون روز تقاضای تبادل لینک کردی منم لینکت کردم ولی هنوز تو لینکم نکردی
میدونی که34 تا از بازدید هات از طرف بازدید کننده های من بوده اگه تا فردا لینک نکنی حذفت میکنم


زهره صادقی
ساعت23:33---22 مرداد 1391
سلام
چشم حتما دوباره از وبتون دیدار خواهم کرد..
موفق باشید..


زهره صادقی
ساعت5:36---22 مرداد 1391
سلام
بی نظیره وبتون...بی نظیر
موفق باشید ( که هستید....)
حوشحال میشوم به من هم سر بزنید


سیلیکا
ساعت16:09---5 مرداد 1391
بدنیستش بیاوبرایم نظربزار من آمادهی آپم خواستی آپ کنی خبر بده

ملیکا
ساعت21:36---2 مرداد 1391
ایولاااااااااااااااااااااااااا ااااااوبلاگت عالیههههههههه

اگه می شه وبلاگ گروهی درست کنیم بهم شر بزن باشهههههههههههههههههههههه

=D D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 1 / 5 / 1398برچسب:, | 11:13 بعد از ظهر | نویسنده : آرمتین |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.